14 aylık bir kızım var, her saniyesi mızmızz hep ağlamalı istediği birşey olmayınca çığlık kıyamet. Birşeyi isterkende ağlayarak anlatıyor . Paçamı asla bırakmıyor yapışık ikiz gibi geziyoruz çok daraldım istemsizce bağlıyorum sonra üzülüyorum ama elimde değil . Bi bebek hiç mi mutlu olmaz bu sıcaklarda kafayı yicem gerçekten . Bir sürü dişi çıktı çıkıyorsa dişten olabilir mi acaba yoksa bu aylarda bebeler böyle mi yoksa bizim Kıza özel birşey mi bu ya 😪😪