10ayligiz ,Ben de gündüz uykularını beşiğinde yapıyorum gece yatırırken beşiğinde odasına yatırıyorum kamerayla izliyorum evimiz iki katlı odası yukarıda duymam diye kamera koydum ama gece biz de uyuyacagimizda yanımıza alıyoruz park yatağına,benim korkum beşikte sabaha kadar uyuyunca sabah uyandığında çıkmaya çalışıp düşer mi diye,çünkü uyanınca ayağa kalkıyor tutunarak çıkmaya calisiyor