Kızlar selamm,
Bebişim 32 günlük, anne sütüyle besleniyor, günde maximum 30 cc mama içiyor bazen tamamen dudak tiryakiliği, onu da bıraktiricaz. Annem 2 aydir benimle, canim anam olmasa napardim bilmiyorum orasi ayri konu ama beni sinir ettigi bir konu var. Kızim 20 dk da bir 1 saatte bir falan emiyor sıklıkla. Yani 2-3 saatte bir beslenme olayi bizde nanay. Sürekli memelerim agzinda😔 Ve bu aralar emerken memeyi bırakıyor agliyo az sonra geri yapisiyor. Annem de tutturdu sütün yetmiyor diye. Kilo alimi cok iyi, çişli bez sayisi guzel. Ama annem diyo ki gerekirse 90 kilo olcan bu cocuga artik daha cok süt lazim. Sen kilo almadin cok ondan sutun azalmistir yok az yemek yiyosun vs vs. En az 4 litre su içiyorum, hoşaflar ayranlar haric. Yani pasta, borek, tatli, ekmek yedigimde sutum olacağını düşünmüyorum, bu tezi dogrulayan bir doktorda yok zaten ama gel de canim anama anlat. Biraz germeye başladi beni bu durum, şu gunler bi geçse de düzelsek ya😃