Nurlanaaa Kizlar bir defada ateşim cikmisdi amma sudum biriktigi için.Simdi bogazim aciyor halsizim nezle oldum galiba.37.6 ateşim.Maske takarak emzirmek istiyorum.38 e kadar emzire bilirim diye biliyorum.Amma sizinde yardiminiz iyi olurdu.
amansallagitsin Nurlanaaa hastaiken emziremezsiniz kim demis. Ben hasta oldugumda uc kat maske takip emzirmeye devam ettim ve emzirdigim icin ilac kullanamadim her gun sarimsak tukettim hem bebegm guclu oldu hastalanmadi hem ben kisa surede toparlandim
jap Nurlanaaa 38lik 39luk bi durum söz konusu değil. Emzirebilirsiniz ateşliyken. Ben kırklıyken enfeksiyondan 39derece ateşle günlerce emzirdim
Seymagirgin Nurlanaaa faranjit orta kulak iltihabı artı bademcik iltihapı üstünede grip oldum ateşim vardı . Duş alıp emzir ateşin düşer. Senim vücudunda üretilen antikorlar bebegıne geciyor zaten hasta olmaz korkma benm bebegımde hasta olmadı
Nurlanaaa amansallagitsin Evedd sutum var mama vermek istemiyorum.38 olursa emzirmem 2 kat maske takib emziricem insAllah doğru yapiyorumdur.Cok teşekkür ederim ❤️
amansallagitsin Nurlanaaa vermeyin bos yere mama emzirmeye devam edin sadece bebege gecmemesi icin maskeli hijenli olun yeterli iyilesene kdr cok temas etmeyin ole ates 38 oldu emzirme filan sacma