Busegll____ Doğum yapalı 6 ay oldu dikişlerim iyileşti fakat karnımın alt kısmında hala ağrı var elimle dokunduğumda bile sızlıyor normalmi sizce ?
Baharisilak_38 Busegll____ oğlum 8 aylık ara sıra bende de oluyor.Ozellikle çok iş yapıp yorulduğumda.
Busegll____ Cankusssssss Baharisilak_38 bende halı yıkamıştım 2 aylıkken o günden sonra daha kötü oldu elimle bile dokunamıyorum