Ygmrcm Yarensmom- 2 kere geçirdik 4 aylıkken üst üste hastanede yatmak zorunda kaldık çok sıkıntılı dönemlerdi maalesef
Helbetyakalayamambeyefendi Yarensmom- 2aylikken gecirmisti. 5 tane igne vermisti dr. Yaptirinca gecti cok sukur.
Yarensmom- Ygmrcm geçmiş olsun bizim de bugün çıktı doktor antibiyotik verdi onun için sormak istedim
Aaylinnnn Yarensmom- 1 aylıkken 3 aylıkken geçirdi 1 aylıkken 7 iğne vuruldu 3 aylıkken şurupla geçti
Ygmrcm Yarensmom- teşekkür ederim size de geçmiş olsun antibiyotik ile geçiyor atlatır bir an önce inşallah