A2B4 21 aylık ve nerdeyse hiç kelimesi olmayan bir oğlan annesi olarak geçen gün çocuğumu hem nöroloğa hem de çocuk psikiyatristine götürdüm. İkisi de profesör. İsmine bakma, göz teması, komut alma, taklit etme, sosyal gülüş, işaret etme gibi hususlarda herhangi bir sıkıntı olmadığı için hiç endişelenmemem gerektiğini söylediler. İçim çok rahatladı ama inanın çok üzülüyorum