Peteşi sanirim, deriyi gerdirince kayboluyorsa degildir…
Kaybolmuyorsa yuksek muhtemele peteşi.
Vicudunun farkli yerlerinde morarma ya da boyle dokuntuler var mi?…
Agzinin ici ve damakta?..
Kizim itp hastasi, ordan biliyorum, sizi endiselendirmek istemem ama, oyle ise hemen en yakin acile gitmeniz gerek.