Normalde 12 ayda yapılıyordu kızamık aşısı şimdi salgın var diye 9 ayda çağrıyorlar
Herkesten farklı şeyler duyuyorum buna doktorlar da dahil yani ortada bir salgın yok salgın olsa vaka sayısı çok fazla olurdu bu şikayetlerle gelenler fazla olurdu diye bende şuana kadar çevremde kızamık geçiren çocuk bebek duymadım
Sizler yaptırdınız mı acaba yada 12. Ayında yaptırmayı düşünen var mı