Bende aynı durumdaydım emzirirken çok ağlıyordum 😔 bebeğim 15 günlükken kalkan satın aldım, Trendyol ve Hepsiburada da satılıyor. Şuan bebeğim 1 aylık rahat rahat emziriyorum Philips avent göğüs kalkanı almanızı öneririm o kadar işe yarıyor ki göğüs uçları hiç bir yere değmediği için kendiliğinden yaralar geçiyor ben uçlarına bir de zeytinyağı sürdüm 2 güne kalmaz yaralarım iyileşti mutlaka tavsiye ediyorum 🙏🏻