Seyyahyolcu 3 aylik bebeğim çok sık hapşırmaya basladi. Salyasida fazlalasti. Sizde de bu durum var mi
Cankusssssss Seyyahyolcu bebekler hasta olduğu zaman değil refleks olarak hapsirirlar çok normal🥰 burnu tikandiginda da oluyor bazen