Dorukpasam bence herkesin bebeği farklı bende çok sordum annelere fikir aldım ama denedigim hicbirseyi kabul etmedi bebeğim bizde iki buçuk aylık olucaz gaz dönemi bittiğinde düzene gireceğini düşünerek şimdilik istediği gibi uyutuyorum gündüz sürekli sallıyorum gece yanımda emerek uyuyor🤗