Bezelye03 ben kullandım ama biraz zorundalıktı. Zaten meme reddi yaşıyoruz 1.5 aydır, son zamanlarda biberon reddi de arttı. Bir gün 5te uyandı ve öğlen 2ye kadar ağzına sürmedi ne memeyi ne biberonu ne sağdığım sütü. Mecburen vermek durumunda kaldım herobaby i. Sonrasında doktorla konuştuğumda mecburi zamanlarda verilebilir demişti zaten 5.ayda tadımlara başlayacaktı. 4ay 20 günlükken falan başlamış olduk. Sonrasında da ben normal sebze meyve tadımlarına başladım