Mayisannesi34 Merhaba arkadaşlar Etsy de satış yapan var mı? Ya da bilgisi olan yardımcı olabilecek birileri var mı? Biraz araştırdım ama gene biri mala anlatır gibi anlatsa tam anlayacağım sanki 😂 Amigurumi oyuncaklar örüyorum satışını oradan yapmak istiyorum 😊
benkosarim Mayisannesi34 buradan Amerika’ya kargo yapmak çok yüksek maliyetli oluyor öyle bir fiyata satmanız lazım ki hem kargo hem ördüğünüz oyuncaklar satılsın yani çok pahalıya koyarım derseniz onlar 30-40 dolara bulabiliyorlar böyle şeyleri YouTube’da udemi de ücretsiz etsy eğitimler oluyor