Merhaba kızlar ben 5.5 ay önce genel anestezide sezeryan ameliyat oldum ama hala bel agrım var spidural da bel ağrısı olduğu için tercih etmedim ama yine de oldu geceleri ozellikle sırt üstü yatarken çok ağrı oluyo acaba nedendir? Doktora gözükmeliyim? Bide hangi bölüm doktoruna başvurmalıyım?