Meteee Oğlum 14 aylık ama ben odadan çıkar çıkmaz ağlıyor benden başka kimsede durmuyor bı babasinda ben namaz kilsam yanımdan ayrilmiyor benden başka herkeste ağlıyor kaynanamla birlikte büyüttük ama ben yokken ondada durmuyor benim gibi olan var mı acaba
tomvejerry Meteee normal mi düşüncem bilmiyorum ama bebeğim şuan iki aylık tamda böyle olsun istiyorum bana karşı kıskanıyorum herkesten çünkü 🤣
Bebekle_birgun Meteee benimkide 13 aylık aynı durumdayız 😅 sürekli anne diyor efendim diyorum o anne diyor ve akşama kadar böyleyiz 🤣 özellikle heyecanlandığında bana bişey göstermek istediğinde anne diye çığlık atıyor 😂😂😂 babasına aşağıdaki çocuklara herkese anne diyor babası kıskanıyor biraz ama yapacak bişey yok hep bana kızıyor ben çocuğu böyle yapmışım bana çok düşkünmüş vs vs
Hazallll tomvejerry bence normal bende aşırı derece de kiskaniyorum kimseye vermek istemiyorum bana yapisip beni cok bilsin istiyorum artik bu bende durmuyo al annesi desinler istiyorum ama kimsenin beni anne yerine koydugu yok
Meteee tomvejerry bende öyle istiyordum ama ileride çok sıkıntı oluyor şuan bensiz hiç bişey yapmıyor kimseye gitmiyor WC ye bile gitsem eşim kapida onla beraber beni bekliyor ağlıyor kapıda
Meteee Hazallll ilk zamanlar öyle bende kimseye vermek istemiyordum benim yakama yapissin kimseye gitmesin istiyordum ama şuan çok sıkıntılı ben odadan çıksam hemen ağlamaya başlıyor
Meteee Sarpsmomm normalde bukadar değildi büyüdükçe dahada bana ilgisi arttı ama bu pek iyi değil namaz kılıyorum mesela onu anneme veriyorum geliyor benim yanımda ağlıyor annem zor tutuyor yoksa kucağıma cikmaya calışıyor ben namaz kılan kadar başımda ağlıyor ben istiyorum ki herkese yakın olsun bensizde baskalariyla vakit geçirsin
Bebekle_birgun Meteee maşallah bizimki çok net bastırılarak söylüyor bide efendim dedikçe daha çok 😅😅