Kbrbisi28 Sevkiye takvim uygulamasini indirin regl baslama ve bitisi kaydedin oradan sizi yonlendiriyor hangi gunler yuksek dogurganlik ihtimali oldugunu
Milena17 Cinsiyet güne göre belirlenmez ya öööff 😂 hurafe hep ya da tesadüf böyle cahil konuşmalar kaldı mı hala
Zlm Milena17 aslında ihtimali arttırır gün olarak değilde y spermi hızlı ve çabuk olur x spermi uzun yaşar ama yavaştır yumurta rahme ne kadar yakın ise erkek olma ihtimali o kadar artar tam olarak hurafe değil ama %100 sonuçta değil tabi
nhlhmz11 Sevkiye cinsiyeti babadan gelen genler belirliyor , benim yumurtlama gününe denk geldi ama kızım oldu , çünkü eşimin beş tane ablası var erkek az onlarda kız geni baskın 😇
Milena17 nhlhmz11 yok o da belirleyici değil eşimim sülalede hep erkek var yiğenler kuzenler hep erkek kız çocuk yok bizimki koz oldu bu yüzden prenses muamelesi görüyor tek kız😂
nhlhmz11 Milena17 🤣🤣 bak bu güzel birşey :) benimde kızım eşim tarafından tek torun aynı muameleyi görüyor 😅
Okuyanbiranne Bu zihniyetten vaz geçip önce sağlık diliyelim. Cinsiyette ısrar edenlerin kaderinde aynı cins bebiş oluyor
Kbrbisi28 Sevkiye siz indirin uygulamayi oradan size bildirimler gelir benimde bazen hava degisimi bile etkiliyor tarih degisiyor onu dahi kaydediyorum enazindan ne bekliyor beni onu bildiriyor bana