Areliskoo Arkadaşlar bebeğinizi gece uykusunda nasıl giydiriyor sunuz bizim evimiz de çok sıcak sıfır kolu giydiriyorum ama acaba üşür mü diye de düşünüyorum.
Smg1907 Sıfır kollu zıbınla yatırıyorum üstüne müslinle örtüyorum zaten onuda istemiyor anında tekmeyelerek açıyor 😂 bebeğim 6 aylık bu arada asla sıcağı sevmiyor, arada vücuduna dokunarak bakıyorum sıcaklığına Areliskoo
Areliskoo @"Smg1907 bende öyle yatırıyor um üzerine ne örtsem açıyor 😃 benimde bebeğim 6 aylık bazen vücudu soğuk oluyor ama içeri derecesini ölçüyorum 27 derece falan çıkıyor