Merhabalar benim bebeğim 3,5 aylık. Doğumdan sonra ki 40 günü geçtikten sonra 10 gün boyunca kanamam oldu sonra 8 gün temi kalıp tekrar adet oldum, sonra 20 gün geçti tekrar adet oldum ve şuan adet gecikmesi yaşıyorum. Sanırım doğum sonrası düzensizlikler oluyor artı hava sıcak onunda etkisi olabilir sanırım. Bilen biri hepimizi aydınlatırsa sevinirim 😊