2 dir ağzım yüreğime geliyor korkuyorum kızım emerken bogazına Sütü kaçırıyor daha önce böyle birşey yoktu ama şu bir haftadır bu şekilde sütümü sağım yapıyorum çoktur belki emerken tıkanıyor diye öyle birşey de yok biberonla veriyorum yine aynı. Az önce ağladı ağladı birde bağırarak ağlıyor bogazı kuruyup öksürüyor ne yapacağımı bilemiyorum gözümün önünde nefessiz kalıyor ne yapmam lazım başına böyle gelen oldu mu allahtan annemler yanımda elim ayağıma dolanıyor. Doktora götürmem lazım mı. Şuan karnını doyurmak istemiyorum artık korkuyorum ayyyy kızlarr bi bakın 🥹🥹