S_E_KLM Merhaba anneler, bebeğim 2 ay 20 günlük 1 haftadır şapur şupur ellerini emiyor 🤭 merak ettim sizinkilerde öylemi 🤗
Burcu_Durucuk Benimki de 2 ay 23 günlük. Aynısı, fırsatını buldumu eli hemen ağzına gidiyor. Birde iştahlı emiyor ki😊 ben sordum doktora dedi ki onun bir zararı yok, rahat bırak çocuğu emsin, rahatlamaya çalışıyor.
S_E_KLM Oglusum5357 bende bir doktora danışmıştım kendini keşfediyo eli ağzına gidince müdahale etmeyin çekmeyin elini ağzından demişti :) zaten öyle iştahlı şap şup emiyorki kıyamıyorum 😍♥️
Fadimee11 Benim kIzımda parmak emiyor ilk başlarda alışkanlık olur diye çekiyorduk durmadan ama o daha fazla emmek istiyordu şimdi 5,5 aylık azaldı artık emmesi hatta sadece uykusu gelince aklına geliyor doktorumuz zamanka geçer demişti zaten