nazlii1_ Bebeğim 3 ay 18 günlük ağzının suyu çok akıyor köpürür gibi resmen genelde akşam üstü saatlerinde oluyo tüm gün değil. Eli hep ağzında ondan mi acaba 🤔
krnbkts nazlii1_ 2. Aydan sonra salya artisi oluyormus doktorumuz soylemisti. Ellerini de agizlarina tanimaya calistiklari icin goturuyorlar. Engellemeyin demisti. Buyuduklerini gosteriyor yani aslinda normal bir durum korkmayin😌
Hazalkaann Benim bebeğimde 3 aylık ayınısı oluyor tükürük bezleri yeni gelişiyor eli sürekli ağzında yeni keşfediyorlar
nazlii1_ krnbkts bende baktım internetten normal yazıyodu ama buraya da bı sormak istedim teşekkür ederim 🥰
Areliskoo @"nazlii1_ benimde bebeğim 3 ay da çok fazla ağız salgısı artı diş ler yer yaptığı için mis şuan 6 ay 25 günlük 2 tane dişimiz bu arada hala ağzından akıyor tükürüğü 😃
Certanas Benimde bebeğim 2 ay 9 günlük aynı şekilde ağzında köpüklü tükürük çıkartıyordu doktor reflüden kaynaklı olduğunu söyledi