Yıllardır kronik kabızım maalesef zor bi durum ama alıştım öncelikle emzirme döneminde bana önereceğiniz ilaç var mı ? Bebeğim yaşar mu bu durumu? Sonuçta tamamen sulu 🤷🏻♀️ Bazen geceden sabaha kaka yapmadığı oluyor endişelendiriyor beni. Nurse damla kakası konusunda yardımcı mıdır?