Efulice Kızlar merhaba 3 aydir evolvia kullanıyoruz ama artik zor bulunuyor kargolama bile gec geliyor vazgecmek istemiyorum ama bazen bulunmuyor kilo alimida iyi. Ama eczanelerde hep bebelac gold var. Kullanan var mi nasıl ?
Umydb Efulice ilk kızıma bebelac gold kullandım. Tek yarayan da o oldu zaten. Gaz problemi yaşamadık mesela onunla . Kilo alımı besleyici özelliği de çok güzeldi. Doktorumuz tavsiye etmişti. Mama işi biraz bebeğe bağlı tabii ama deneyebilirsiniz küçük kutusunu
Acemilik28 Efulice Bebelac Gold evolvia bebeğimde aşırı kusma yaptı ama faydasi çok oldu bide ağır kokuyor bilgin olsun
Efulice lux33 bende ilk oglumu buyuytjm simdi masallahi var 😂 bundada buyutuyorum ama stok yok diyo cogu yer o yuzden sorun yasamaya basladim
lux33 Efulice kesinlikle bnde zor buluyrm ama genelde carfursa dan eve sipariş veriyrm online 3-4 gün takip edip denk getiriyorum
Ayfa1608 lux33 merhaba. Evolvia mama ile bebeğinizin kilo alımı nasıl ? Sadece mama mı veriyorsunuz emiyor mu ? Bebelac Gold kullanıyorum da bu ay az kilo almış acaba evolvia ya mı geçsem diye düşünüyorum
lux33 Ayfa1608 evolvıa kilo yapmadı bizdede,bütün mamaları denedim kilo yapan yok sadece besin değeri açısından evolvıa kullaniyrm