Emir_mom Hahahaycokkomik Hayalde mi kurmayalım canım hatta plakasını kızlık soyadımı yaptırmış(kimsede olmayan soyismimi hemde) 😜😂
Hahahaycokkomik tekbasimabakiyorum merak etme Medeni bu uygulama maşallah herseye saygı duyuyorlar sana mı saygı duymuyacaklar😅
Deletedmom_72 Hahahaycokkomik Yok kız kaç kere uyanıyorum bilsen iki bebem var biri 3 biri 1 yaşında.Bu ara ikiside hasta on gündür nöbetteyim resmen 😵💫
yagmurkokusu_ Hahahaycokkomik Ahahahah regl olunca üzülüyorum , bir yerden enfeksiyon kaparsam oturup ağlıyorum 😂
benoyleuygungordum_ Hahahaycokkomik Bebeğimi desteksiz uyutmayı başardım Bebeğim gece hiç deliksiz uyudu Dhejdnc