Arkadaşlar daha önceki aktif kaydıma ulaşamadım yeniden açtım. 14 gün önce sezaryen doğum yaptım. Kanamam başlarda normaldi daha sonra bitti gibi derken tekrar yoğun başladı böyle böyle bir iki gün bitiyor geri yoğun başlayıp devam ediyor. Bugün simsiyah bir kan geldi bayağı siyahtı. Bu durumu Yaşayan var mı ? İlk sezaryenim 3 yıl önceydi yaşamadım böyle bir durum ya da hatrımda yok.