Ameliyat olalı 2 ay oldum bu aralar karnımda bir ağrı var sizde de öyle olmuşmuydu acaba sanki adet olacakmışım da olamıyorum gibi belim falan ağrıyor çok tuhaf hissediyorum kendimi 😑 adet ağrısı gibi bişey acaba dikişlerime mi bişey oldu karnım geriliyor adet şişkinliği gibi daha adete olmadım bazen galiba oldum diyorum bakıyorum yok bunu yaşayan var mı ?