Kızım 2.5 yaşında, kreşe vermek hiiç aklımda yoktu ama ev taşımak zorunda kaldık ve tek maaş asla markete bile yetmez oldu. Ben de kızımsız en fazla 2 saat kalmışımdır, çok özlerim, o da anneci baya ve bensiz yemekte yemez pek ve arar gözü eminim. Şu an olmasa da 6-7 ay sonra belki kreşe vermek zorunda kalabilirim diyorum fakat kreş güvenilir olur mu, fiyatlar ne hiç bilmiyorum. Anneanne/babaanneye bile bırakamayan ben için çok zor olur. Aklım kalır, özlerim ama arkadaş edinip mutlu olursa belki içim rahatlar çünkü çok arkadaş canlısı bir kız çocuğu. Fiyatlar ve ortam ne durumda? Belki veririm belki vermem ileride emin değilim fakat aydınlatan olursa çok sevinirim. Geçim sorunu olduğundan dolayı aklımı karıştırıyor yoksa anaokuluna kadar vermem diyordum. Siz neler yaptınız? Maaşım olduğu gibi kreşe gidecekse zaten gerek yok…