bengamzeee1 bizimki bugun tam 18 aya girdi ama hiç anlamlı kelimesi yok.tv telefonda yok hayatımızda.Söylenenin anlıyor al ver yapıyor,burnunu dişlerini kafasını ayaklarını sacını sorunca gosterır,sarkı çalınca oynar,bunu al babana ver yada babana gotur dıyınce yapar,işaret parmagını kullanır.Cok da konusuruz aslında ama kısın pek dısarı cıkarmadım bır ıkı defa hastalınca korktum cunku ama hafta sonları oyun gruplarına goturdum hep kısın.Ama cok takıyorum kafaya anlamadım bende