merhaba arkadaşlar en erken doğum yapıp bebeği sağlıkla ilerleyen var mı 22+6da suyumun bi kısmı geldi açılmam vardı 5.5 cm doğum başlamıştı doktor kesem patlamadığı için doğumu durdurdu hemen yatış verdi tedaviye başladık 2 doz ciğer geliştirici iğne antibiyotik magnezyum aldım. 16 gündür hastanede yatıyorum şu an 25 haftalık olduk. bebeğim 23.haftada 661 gr 29 cmdi. açılmam geriledi antibiyotik tedavim tamamlandı. şu an kesem rahim ağzı dışında ama bebek gelişimi ve ben çok iyiyiz suyum da yerine geldi. ayni şeyleri yaşayan tecrübeli annelerim var mı bana umut olabilecek🙏🏻