Anneler dün tuvalet eğitimine başladık dün kakasını bezine yaptı sonra bezi çıkardık ve hiç takmadık dün sürekli altına yaptı çişini tuvalete yaptıramadım bugün de çişini tutuyor kaka da hiç yapmadı normal mi tutması nasıl bi yol izlemek lazım yardımcı olur musunuz