Elaninannesiiii Kızlar merhaba 13 haftalık olduk bugün cinsiyet için gittim doktor ilk başta kız dedi sonra emin değilim çikolata ye gel dedi. Sonra erkek dedi sonra gene emin olamadı. Anlayanlar varsa bakabilir misiniz rica etsem 🥰🌸