Yetip yetmediği aldığı kiloya göre anlaşılır. Aynı dert bende de vardı. Mama bitince ağlıyordu. Ama bir süre sonra geçerdi. Doktoruna sordum; ayda 1 kg aldığı için yetiyor dedi, bebekler doyduğunu anlamaz. Fazlasını da alır ama hazımsızlık yapar dedi. eğer ayda 750 gr alsaydı bu çocuk aç derdim dedi. Benim tavsiyem doktorunuza danışmadan arttırmayın.