Merhaba anneler bebeğim 18 günlük Prima Premium care kullanıyoruz. 1 numara bebek bezi kaç gün olana kadar kullanıyoruz acaba? 2 numaraya ne zaman geçeriz tahmini..? 2 paket 1 numara almıştım bitmek üzere, şimdi 1 numara mı 2 numara mı almalıyım kararsız kaldım