Kızlar 22 günlük yeni doğan bi oğlum bide 2 yaşına bu ay sonu girecek bi oğlum daha var kardeşi evimize geldiğinden beri yapmadığı şey kalmadı aşırı huysuz kıskanıyor inatlaşıyor of valla bi çare bulamıyorum sanırım ikisine aynı anda yetemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum öyle bi boyuta geldi ki sağdığım sütü çocuğa verirken elimden çekip kendi içiyor içirme günah diyorlar aldığım zaman ağlayıp kesiliyor bu kez de dayanamıyorum bana bi çözüm önerisinde bulunun yoksa kafayı yiyecek gibiyim