Kızlar bebeğimle hastanedeyiz, antibiyotik tedavisi görüyoruz.
Biraz ishal oldu bebisim,
Mamasını da yeni değiştirmiştik çok mama denedik ama hiç birini sevmedi, en son bebelac Gold aldım onu sevdi.
Ama şimdi ishal oldu, acaba antibiyotikten mi oldu mamadan mi oldu nasıl anlayacağım ki. Mamaya hastaneden bi gün önce başladık. Hastaneye geldik ilaçlar verildi çocuk ishal oldu. 😞
İnşallah mamadan değildir çünkü sevdiği mamayı zor buldum. 😞