Mys30 1 yaşında 44.5 cm beyin cerrahina takipliyiz sizin nasıl canım seni önceki postlardan biliyorum çok şükür büyümeye devam ediyo canım geçen hafta salı gittik kontrole en son tomografi vs çekildi Elhamdülillah normal herşey şimdilik zaten gelişimi Rabbime bin şükür çok çok normal 10 ay 10 günlükken yürüdü 5 aylikken desteksiz oturdu şuan komutlara uyuyo oyuncakları amacına uygun oynuyo söylediğim herşeyi anlıyor çok şükür 🥰 Beyin cerrahı doktroumuzda genetik büyük ihtimalle diyo çünkü ailemizde var kafa çevresi küçük olan maşallah çocuğun hiç birseyi yok diyo muayenede gayet güzel diyo alkış baybay birbir ceee oyunu hepsini erkenden yaptı canım çok şükür mesela bir ortamda kimin telefonu kime ait biliyo veriyoz eline herkesinkini dağıtıyor gibi gibi … Böyle yani canım anne ham mama gel bunları diyoruz bide arada baba diyoruz canım ❤️