canparem2 Arkadaşlar bebeğim 10 aylık oldu halâ geçmedi önerisi olan var mı çapaklanma,sulanma var sürekli
elifinannesi95 canparem2 benim oğlumda 2 yaşında bazen çok ağladığında sürekli değil bazen bi göz kanalının olduğu yerde şişlik kızarıklık oluyor kendi kendine geçiyor tıkalımı acaba ondan mi oluyor
biranne11 canparem2 göz pınarına bastırabildiğiniz kadar bastırarak dairesel hareketler çizin sonra burnundan aşağı masaj yapın çok etkili bir yöntem doktorum öğretmişti
canparem2 elifinannesi95 Sizin dediğiniz tıkanıklık değil gibi yine de doktora gitmek lazım tabi, bizim doktorumuz durduk yere sulanma oluyorsa tıkanma vardır dedi her gün kaç kere oluyor bi de çapaklanma da var
Emine_55 biranne11 bize de öyle öğretti doktor günde 10 defa yaptık nerdeyse ve şu an 3 aylık yeni geçti. 1 yaşına kadar devam edebiliyormuş ama tıkanıklık korkmayın komşumun çocuğunun 1 yaşında açılmıştı