Egeselimmoms Bebişim 3 ay 1 haftalık. Sürekli elleri ağzında köpük yapıyor. Acaba diş mi çıkartıcak. Bu aylarda diş çıkartan bebiş olur mu🫣
berosunannesi Egeselimmoms bizimki de o aylarda eli hep ağzındaydı sürekli huysuzdu ağlıyordu kesin diş geliyor dedik ama 7 ayımız bitecek diş falan yok😂
Sedaalya Egeselimmoms benim kızımda 3 aylıkken başladı öyle 🤗 7,5 aylık falandı sanırım 2 diş birden patlattı 😂
tosbiksmoms Egeselimmoms oğlum öyleydi 4 ay 10 günlüktü dış çıkartmıştı şimdi kızım da öyle 3 ay 10 günlük bakalım ne zaman çıkartacak.
Lolik Egeselimmoms 8 aylıkken ilk attakiler patladı şuan 10 aylık tam 6 dişi var bi anda üsttekiler peşpeşe pıtpıt çıktı😄