Kızlar bebeğim 10 aylık.
7.ayından beri ayağa kalkıyor.
7.5 aylıktan beri emekliyor.
Fakat emeklemeyi bildiği için bi yerden bi yere giderken hep yere atıp kendisini emekleyerek gidiyor.
Ben ellerinden tutup yürüterek bir yere götürmeye çalışıyorum kendisini yere atıyor emeklemek istiyor.
Önüne emzik koyuyorum emziğini çok seviyor yürüsün diye.
Yine kendisini yere atıp emekleyerek gidiyor.
Kesinlikle ayağa kaldıramıyorum.
Emeklemeyi bilmesi hiç iyi olmadı.
Ne zaman yürümek ister ve yürümek üzere olduğunu nasıl anlarım ? Bi anda mı oluyor bu işler ?