Öncelikle geçmiş olsun gittiniz mi doktora ne söyledi ,Benim oğlumun da iki gözünde vardı doktor gözyaşı kanalları tıkalı dedi damla filan da kullandık masaj yap dedi biri geçti diğeri halâ devam ediyor 10 aylık oldu geçmiyor bi türlü :( 1 yaşa kadar geçmezse bi operasyon yaparız dedi ama o da anesteziyle olacak tabi üzülüyorum