Benim hepsinde oluyor hamilelik sürecinde olmadı aldığım vitaminlerden sanirim dogum yaptım tekrar başladı. Şimdilik sirkeli su ile gargara yapıyorum biraz işe yarıyor ama dış taşım çok oluştu benim ondan olabilir yazıyor internette bebeğim 40 lanmasi bekliyoruz gidecem doktora bende ilçedeyim