busekandemirr bebeğim 28 haftalık doğdu şu an kronolojik 2 aylık anne sütü veriyorum ama takviye olarak evolvia prematüre mama önerdi doktorumuz anne sütü versen de günde iki kez o mamadan vermemi önerdi. bebeğim şu an 2830 gr. aranızda prematüre bebeğine bu mamayı kullanan var mı? memnun musunuz?
Premomezra busekandemirr benğm kızım da prematüre ama aptamil eo protein ve aptamil prematil kullanmıştık üstte kalsın evolvia kullanmadık
YgmrEla busekandemirr ben kullandım kızıma gayet güzel bir mama, daha sonra aptamile geçtim, bulamamıştım. Aptamilin ki daha yoğun, evolvia daha akışkan
koyuncu2804- busekandemirr canım biz kullandık, bebeğim hiç sevmedi zar zor içiyordu birde çok topak oluyordu ama çok güzel kilo aldırıyor. Biz hastaneden 2250 ile çıktık iki gün sonra kontrolü vardı 2450 olmuştu. 2 günde 200gr almıştı doktoru baya sevinip şaşırmıştı premature olduğu için. Anne sütü 50 ml den iki öğün geri kalan öğünlerde 60 ml evolvia kullanmıştım. Ve kabız yapmıştı Aptamil pdf ye geçtik onunda ikinci kutuya geçtiğinizde bulamadığımız için mecburen hippe geçtik şuan çok memnunuz kabızlık vs geçti hep.
Harunsmsk busekandemirr kızımda 35 haftada doğdu 1 kilo 600 gram ewolvia kullandım çok güzel kilo aldırdı bize şimdi de oğlum 2 850 doğdu ama sütüm az doymuyor onada mama olarak ewolvia aldım ben memnunum
Minnur busekandemirr merhabalar benimde bebeğim 28 haftalık doğdu acaba söylediğiniz mamaya başladınız mı yada hangisini aldınız bende almayı düşünüyorum merak ettim
busekandemirr Minnur evolvia kabız yaptı, golden goat denedik o da yaramadı gaz ve kabızlık devam etti en son hipp organik combiotic aldık şükür gaz da gitti kabızlık da uzun zamandır hipp kullanıyorum çok memnunum
cansusimsek Bizde doktor önerisiyle Evolvia prematüre kullanıyoruz. Kilo artışı gayet iyi gidiyor, gaz-kabızlık vs problemlerde yaşamıyoruz, tavsiye ederim.
546116- Bizde Aptamil kullanıyorduk gaz ve huzursuzluk yaptı evolvia çok iyi geldi ama kabızlığımız düzelmedi 3 kg olunca Bebelac Gold mamaya geçtik