Gulsum_kara1 ben çok ciddi bağımlısıydım sigaranın. Halada öyleyim şuan emzirmiyorum ama emzirdiğim zaman doktorum bana 1-2 tane asla kokusunun bile gitmeyeceği balkon gibi bir yerde üzerinize bir gömlek giyerek için demişti. Elini ve ağzını yıkarsan eğer nikotin de gitmiyor. Süt yolu ile nasıl ve ne kadardan sonra gider bilemiyorum ama bunlara dikkat edersen eğer hiç bırakamıyorsan birşey olacağını sanmıyorum canım. Tavsiye olarak söylemek istedim.