Alyakbr Bebeğin 4 aylık ayakları avuç içleri çok terliyor bilgisi olan varmı çorabı bile nemli oluyor bazen
sedaozan Alyakbr bebeklerin ter bezleri bizden çok daha hızlı çalışıyor bu yüzden el ayak terlemesi normal merak etmeyin ☺️ bende bi sorun var sanıp doktora götürmüştüm oğlumu doktorumuz normal demişti
Topisko Alyakbr belki hava sıcak olduğu için corap giymek istemiyordur bebiş? Terlemesi normal ama çorap da giydirmeyin hava sıcaksa
Nefin Alyakbr bizimkinin kışın ortasında ayağı terliyordu çorap değiştirip duruyorduk o zamanlar. Geçiyor merak etmeyin, heyecanlanınca da oluyor ayak terlemesi ayrıca