rabiaa30 Prensesimmmasele ben eve gelir gelmez yıkandım. Zaten dikişin üzerinde bant var su girmiyor ama siz yinede dikkat edin
Gamzeeyigun Prensesimmmasele bende sezeryan oldum doğum yaptığım gün banyo yapabileceğimi söylediler üstüne su geçirmez bant yapistirmislardi zaten
Aysegul93 Prensesimmmasele bir gün hastanede kaldım cıktım ertesi gün yıkandım. Yani ikinci gün yıkanmış oldum
esraeerdogann Prensesimmmasele ayakta dikilerek yıkanabilirsiniz zaten dikişin üzerne su geçirmez bant yapıştırıyorlar birde bantı iyi kurulayın her ihtimale karşı çok geçmiş olsun 💐