Phılıps avent ve lansinoh markalarını kullanıyoruz fakat dışarda gezerken su içtiğimizde elinden atabiliyor ve çabuk kırılma yaşıyoruz.Yoksa memnunuz bu iki markadan..Birde mamajoo deneyelim dedik fakat içerken vakum gibi biberon ucu içeride kalıyor bu durumu yaşayan var mı hiç memnun kalmadık sadece uç bile aldım düzelir diye memnun kalanlar nasıl kullanıyor merak ettim?