Kızlar merhaba birkaç güne 2.5 yaşındaki kızıma tuvalet eğitimi için start vereceğim. Çok korkuyorum zor olmasından. Kızım çok su içiyor be bezi yarım saat bile boş kalmıyor. Sabahları dolu dolu kalkıyor. Sadece şunu sormak istiyorum. Öğlen uykusuna yatıyor kızım neredeyse 3 saat. O uykuyu istiyor yatırmama gibi bi şansım yok. Öğlen uykusunda be gece uykusunda bez bağlasam ne olur? Öğlen uykusunda. Kaldırmakta istemiyorum yarım saat erken uyansın tüm dengesi şaşıyor belli saatte yatıp belli saatte kalkıyor bünyesi alışmış. Tam olarak öğrendikten sonra da gündüz ve gece bezini tamamen bitirmek hedefim. Siz nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz