Merhaba güzel anneler. Bebeğim 5. Haftalık oldu. 5. Haftanın başından beri özellikle akşam 6 ve gece 1 arası şiddetli şekilde ağlıyor doysa da gazını da çıkarsa morarana kadar sesi kisilana kadar agliyorm sadece emerken sakın. Araştırmalarım sonucunda 5. Hafta atağı diye birşey olduğunu öğrendim. Bu dönemde bebeklerin artık dış dünyada olduğunu anlamadı dış etkenlerden dolayı huzursuz olup agladiklarini öğrendim. Bebeği aynı durumda olan anneler var mı merak ediyorum. Varsa bebislerinizi rahatlatmak için neler yapıyorsunuz?🌸😌