8 haftalık bebeğim var tabikide gazımız çok yapmadığım şey kullanmadığım damla kalmadı lakin bebeğim her akşam 9 da başlıyor 12 ye kadar ağlıyor bunun nedenini bilmiyorum lakin doktor kontrolünde sorucam fakat dün daha kötüydü çığlık çığlığa ağlıyordu susturamadık iki dk yüzünü gülerken göremiyorum susmuyor hiç uyanıkken hep ağlamaklı hiç düzelmiyor nedenini bilen var mı sizler neler yapıyorsunuz ve ne zaman geçer bu durum ?